اعلام آمادگی جنبش سبز برای حضور گسترده در روز 13آبان

 

در حالی که کمتر از 5 روز به 13 آبان و خلق حماسه دیگری از جانب جنبش سبز ایران باقی است,سبزها در تمام سطوح جامعه و وبلاگستان آمادگی خود را برای حضوری گسترده در روز 13 آبان اعلام کردند

sharif13

47 پاسخ

  1. فَرِحَ الْمُخَلَّفُونَ بِمَقْعَدِهِمْ خِلَافَ رَسُولِ اللَّهِ وَكَرِهُوا أَنْ یجَاهِدُوا بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنْفُسِهِمْ فِی سَبِیلِ اللَّهِ وَقَالُوا لَا تَنْفِرُوا فِی الْحَرِّ قُلْ نَارُ جَهَنَّمَ أَشَدُّ حَرًّا لَوْ كَانُوا یفْقَهُونَ«81»
    تخلف‌جویان (از جنگ تبوک،) از مخالفت با رسول خدا خوشحال شدند؛ و کراهت داشتند که با اموال و جانهای خود، در راه خدا جهاد کنند؛ و (به یکدیگر و به مؤمنان) گفتند: «در این گرما، (بسوی میدان) حرکت نکنید!» (به آنان) بگو: «آتش دوزخ از این هم گرمتر است!» اگر می‌دانستند!

    • (((موسوی نخست وزیر زمان جنگ بود )))–عایشه زن پیامبر بود—ابن ملجم نماز شب خوان بود—ابوجهل عموی پیامبر بود—جعده زن امام حسن مجتبی(ع)بود—ابو موسی اشعری نماینده مولا علی (ع) بود—جعفر کذاب عموی امام زمان (عج)بود—-عمر و ابوبکر(غاصبین ولایت) جانشین رسول خدا بودند —باز هم بگم یا بسه…..پسر نوح زن نوح پیامبر زن لوط پیامبر فرزندان یعقوب باز هم بگم فکر کنم کافیه

    • دو نکته مهم در مورد تظاهرات سیزده آبان

      نکته اول: استفاده حکومت از شعار (( الله اکبر ))
      همانطور که در روز قدس دیدیم، مردم در مقابل شعاری که از بلنگو های حکومتی یا افراد طرفدار دولت داده می شد ، شعارهای خود یا پاسخ مناسب به آن میدادند. مثلا در مقابل شعار مرگ بر آمریکا شعار مرگ بر روسیه ، در مقابل شعار مرگ بر انگلیس شعار مرگ بر چین و در مقابل شعار مرگ بر ضد ولایت فقیه شعار مرگ بر دیکتاتور میدادند. ولی تنها شعاری که از طرف جنبش سبز ( مردم معترض ) بی پاسخ میماند یا همان را تکرار میکردند شعار الله اکبر بود که باعث میشد بلندگوهای حکومتی از این شعار که شعار جنبش سبز در پشت بام ها نیز بوده برای ساکت کردن مردم معترض در تظاهرات و یا محو کردن شعارهای جنبش سبز استفاده کنند. بنابراین:
      جنبش سبز باید در مقابل این شعار ، پاسخ مناسب خود را داشته باشد تا مانع بهره برداری نادرست حکومت از این شعار شود. به سه دلیل پیشنهاد من در مقابل شعار (( الله اکبر )) شعار ((نه شاه نه رهبر )) است
      (( الله اکبر *** نه شاه نه رهبر ))

      دلیل اول : از آنجایی که جنبش سبز ، جنبش مسالمت آمیز و مخالف خشونت و نفرت است در این شعار بر خلاف شعارهایی که در آنها از کمه (( مرگ )) استفاده میشود هیچ نوع خشونتی و نفرتی وجود ندارد.
      دلیل دوم : این شعار با اعتقادات افراد مذهبی و غیر مذهبی مغایرتی ندارد . چون معنی این شعار این است که (( خدا بزرگ است. نه شاه و نه رهبر)) یعنی هیچ انسانی نمی تواند بر انسان دیگر ادعای خدایی و سروری داشته باشد یا با ادعای نمایندگی از طرف خدا بخواهد خود یا گروه خود را بر مردم تحمیل و حاکم کند. از نظر افراد مذهبی خدا والاتر و بزرگتر از هر شخص یا چیزی است و این شعار تضادی با اعتقاد آنان ندارد حتی طرفداران ولایت فقیه نمی توانند به بهانه این شعار با تظاهر کنندگان برخورد کنند زیرا مخالفت آنها با این شعار به معنی خدا بودن رهبر یا شریک خدا دانستن رهبر است که در هر دو صورت بر خلاف اسلام است .
      اما افراد غیر مذهبی که به خدا اعتقاد ندارند، طبعا کسانی را که ادعای خدایی و یا ادعای نمایندگی از طرف خدا برای حکومت کردن بر مردم میکنند را قبول نخواهند داشت. پس این شعار با افکار یا اعتقادات افراد غیر مذهبی نیز در تضاد نخواهد بود.
      دلیل سوم : شعار (( نه شاه نه رهبر)) اشاره به دو نوع استبداد یا دیکتاتوری دارد که ملت ایران در تاریخ معاصر خود با آن روبهرو بوده اند.

      1- استبداد غیر دینی رژیم شاه 2- استبداد دینی حکومت کنونی

      در نتیجه این شعار مخالف هر نوع استبداد، جه استبداد دینی و چه استبداد غیر دینی می باشد. و به طبع مردمی هم که در خیابان ها اعتراض خود را ابراز می دارند با هر نوع دیکتاتوری و استبداد مخالف هستند.
      نکته دوم : استفاده احتمالی حکومت از دانش آموزان در روز سیزده آبان
      حکومت به بهانه اینکه روز سیزده آبان روز دانش آموز نیز می باشد ممکن است به صورت سازمان یافته و گسترده ، دانش آموزان را مجبور کند که به خیابان بیایند و شعارهای حکومتی را تکرار کنند.
      تا بدینوسیله طرفداران اندک خود را زیاد نشان دهد و یا شعارهای جنبش سبز را کمرنگ کند. استفاده دانش آوزان از این جهت بسیار اهمیت دارد که روز سیزده آبان روز تعطیل نیست که همه بتواننددر این تظاهرات شرکت کنند بجز دانش آموزان که در این روز برای شرکت در راهپیمایی تقریبا تعطیل هستند . برای جلوگیری از این عمل حکومت، اولین کار آگاه کردن ودادن اطلاعات درست به دانش آموزان و خانواده آنها از راههای مختلف می باشد .
      دومین این است که در این اطلاع رسانی به دانش آموزان باید آنها را با شعار و نمادهای جنبش سبز در روز سیزده آبان آشنا کرد تا علاوه بر عدم همراهی آنان به شعارهای حکومتی یا طرفداران دولت با شعارهای جنبش سبز همراهی کنند.

      البته افراد مینوانند پیشنهادات و راههکارهای دیگری را نیز مطرح و عمل کنند تا حکومت در هدف خود ناکام بماند.

      با سپاس
      کوچک همه بچه های جنبش سبزآزادی
      امیرسام.م

  2. شركت در اين تظاهرات براي هر كس كه توان آن را دارد واجب و ضروري است زيرا كه حفظ وطن و مبارزه در راه آزادي جزو واجبات است

    • به امید پیروزی 13 آبااان با لباسهای سبز میبینمتان

    • با این حال، «مجرمان بزرگ» با گذشت زمان نسبت به ادامه جرایم خود متجری شده‌اند؛ مشخص نیست که این جرأت یافتن در بازی با آبروی نظام اسلامی و هر روز علم کردن یک ادعا و هوو و جنجال کردن داخلی و خارجی بر سر آن و سپس یک‌باره رها کردن آن را باید به حساب رأفت نظام اسلامی گذاشت یا غفلت آن؟
      جرایم رخداده از سوی آقایان موسوی و کروبی طی ماه‌های اخیر تقریباً بی‌سابقه است و اغماض عجیب در بازخواست از آنان نیز بی‌سابقه‌تر. مشابه آنچه که مهدی کروبی نظام اسلامی را به آن متهم کرد، تنها از سوی منافقین در دهه 60 بیان شده بود؛ آتش فتنه‌ای که میرحسین موسوی بر مبنای توهم خود به‌پا کرد، در طول 30 ساله انقلاب اسلامی بی‌سابقه بود؛ در مقابل این جرم بزرگ روا نیست که جوانانی که خود معلول و تحریک‌شده بودند، در زندان باشند و علت‌ها و محرک‌ها آزادانه بگردند و با یکدیگر در هتک نظام اسلامی مسابقه بگذارند و جشن قهرمانی بگیرند.

    • ما همیشه شانه به شانه هم هستیم

  3. الكي اسم خودتو نزار سادات…تو چرك كف پاي سادات هم نيستي اين آيه هم براي امثال تو خوبه
    «وَ لا یشْرِكُ فی‏ حُكْمِهِ أَحَداً. 26كهف» خدای متعال هیچ کس را در حکومت، با خود شریک نمیداند. «و سالکم من دون الله بحار،ج2،ص272،باب33» انسانها هیچ ولی ای جز خدا ندارند. «قُلْ أَغَیرَ اللهِ أَتَّخِذُ وَلِیا فاطِر السَّماواتِ وَ الْأَرْضِ 14انعام» آیا من غیر از خدا کسی را به عنوان ولی انتخاب کنم.

    در حالی که آفریننده آسمان و زمین خداست. اگر قرار است انسان زیر بار حکومت کسی برود، باید زیر بار حکومت آن کسی برود که قدرت در سراسر آفرینش در قبضه اوست. که این آیه استدلالی هم در کنار مسئله دارد.

    • ننت چطوره ؟

    • چخه

    • دمت گرم

    • اگه سوات داشتی میفهمیدی ولایت مطلقه از آن خداست بعدش چیه ولایت اهل بیت چی شد؟ ولایت مومنین چی شد؟ برو گم شو بچه قرطی –تورا چی به این حرفها برو دوسه تا فحش بنویس

    • ننت رو عشقه

    • باور كنيد من شرمنده اين عيال هستم!انگار داره تئوري داروين رو توضيح ميده!!!فكر كنم بعد از ولايت مومنين، الان نوبت ولايت كسخلين رسيده!!! به قول حضرت فردوسي:
      به يزدان كه گر ما خرد داشتيم
      كجا اين سرانجام بد داشتيم

    • در مورد هر تقلب باید این شک را بر طرف نمود که :
      اگر در یک کلاس درس که هدف انتخاب مقام اول می باشد ، معلمی به یک نفر از دانش آموزان تعمدا کمک نماید و در نتیجه او را مقام اول انتخاب کند و این موضوع (تقلب ) علنی شود آیا 10 در صد اوراق امتحانی را دوباره تصحیح کنند مشکل حل می شود ؟آیا همه اوراق امتحانی را هم مجددا بررسی نمایند مشکل حل می شود ؟
      آیا غیر از ابطال امتحان راه دیگری وجود دارد؟ و اگر غیر از معلم مدیر مدرسه و رئیس اداره و … همه از آن دانش آموز حمایت کنند دلیل حقانیت اوست؟ .فاعتبروا یا اولی الابصار هرکسی نسبت به این منطق اعتراض دارد ذیل همین موضوع مطالب خود را منعکس نماید.

  4. گفت: راديو آمريكا، بي بي سي و راديو اسرائيل بخش هاي فراواني از برنامه خود را به تبليغ براي حضور هواداران موسوي و خاتمي در روز 13 آبان اختصاص داده اند.
    گفتم: 13 آبان ماهيت ضد آمريكايي دارد، چي شده كه آمريكا و انگليس و اسرائيل طرفدار آن شده اند؟!
    گفت: مرد حسابي! كجا طرفدار آن شده اند؟ از هواداران موسوي و خاتمي يعني از هواداران خودشان خواسته اند در مراسم 13 آبان شركت كنند و باز هم مثل روز قدس به نفع آمريكا و اسرائيل شعار بدهند.
    گفتم: كار سران فتنه از كجا به كجا رسيده؟! يعني خودشان هم نمي دانند كه در مقابل سيل خروشان ملت هيچ عددي نيستند!
    گفت: چه عرض كنم؟!
    گفتم: به شخصي گفتند پدرت از روي نردبان افتاده، بدو برو كمك كن ببرش بيمارستان و يارو با عجله دويد، در بين راه يادش آمد كه در خانه نردبان ندارند ولي گفت شايد از همسايه گرفته باشند، چند دقيقه بعد يادش آمد كه دست و پاي پدرش فلج بود و نمي توانست از نردبان بالا برود… ولي باز هم توجه نكرد و به دويدن ادامه داد، اما يكدفعه يادش آمد كه اصلا پدر ندارد! اما پيش خودش گفت؛ حالا كه تا اينجا دويده ام، نبايد برگردم و دوباره به دويدن ادامه داد!

    • گفتم:تو هم اگر قرصهات را سر وقت بخوری خوب میشی
      گفت :قرص؟
      گفتم :هیچی بابا بگیر بخواب وقتش که شد بیدارت می کنیم

    • برادر نعیم
      اگر احمدی نژاد اینقدر واقعا رای آورده اون هم ۲۴ میلیون چرا شب ولادت امام رضا اینهمه کم به استقبالش رفتند؟ یعنی اصلا نرفتند.
      http://tabnak.ir/fa/pages/?cid=70634
      این هم عکس هواییش. کلی عکس دیگه هم هست. کسی توی این مملکت دیگه سیاه نمیشه. کودتای بچه‌گانه‌ای انجام شد که فکر نمی‌کردن حضرات به اینجا برسه. الان هم مثل خر توش موندن. دیگه تقلب از این واضح تر نمیشد.
      دیگه همه تشخیص دادن که وقتی ۱۱ شب سایت فارس نیوز مینویسه که نتایج دقیق انتخابات چی بوده یعنی تقلب.

    • عكس رو نگاه كردم. احمدي نژاد رو نديدم ؟ توهم ديدي دادادش محسن!

  5. خاك بر سرت اي نعم
    خيلي نفهمي و مثل اربابات حرف مي زني
    توي كشوري كه خفقان است و اجازه نمي دهند مخالف اعتراض و راهپيمايي كند مردم مجبورند از اين ترفند استفاده كنند
    مردم كاري به 13 ابان ندارند اين روز روز مبارزه با استعمار و استبداد است.
    در ايران هم اكنون استبداد و دبكتاتوري حاكم است
    با تقلب راي مردم را عوض مي كنند اين استبداد و ديكتاتوري نيست؟
    ما بريم اول خودمون را درست كنيم بعد امريكا و اسراييل را

  6. از شما سبزها عاجزانه خواهش دارم 13 آبان در خانه بمانید.من پیرم، علیلم، رحم کنید.قول می دم دیگه آدم کشی نکنم.قول می دم دیگه مستبد نباشم. چیزی از عمرم باقی نمونده سرطان امونمو بریده، لااقل تا ارتحال ملکوتی من صبر کنید.

    • آخه آقا نمیشه
      تو بری بچت می آد
      یا نه اکبر میآد
      موضوع سر تو نیست سید علی
      موضوع سر سلسله آخونداست که باید جمع شه بره پی کارش
      منتظر ما باش

    • سلام بچه شهید … چطوری پسر نوح نبی .–یادته به سادات میگفتی بچه شهیدی. ولی سادات زود فهمید که تو بچه کونی هستی

    • در همين فتنه سبز، دختر من پسر من وقتي به اين جريان نگاه مي كند، شيرين عبادي را نمي بيند، فائزه را نمي بيند، مسعود رجوي و بني صدر را نمي بيند، نهصت آزادي را نمي بيند، فقط اين را به عنوان نخست وزير امام مي بيند! چرا قاطی مي کند اين بچه، وقتي هم به او مي گويي در جواب مي گويد من به بقيه كار ندارم فقط اين را قبول دارم؛ اين افرادي را كه تحت يك جرياني براي اين شخص فعاليت مي كنند، نمي بيند، ولي بايد ببينيم كه اين موج سبزي كه ايجاد شده است، حاميانش چه كساني هستند و بعد اينها هركدام يك داستاني دارند، چگونه با همديگر متحد شدند، افرادي هستند كه نه ولايت فقيه را قبول دارند و نه خاتمي را و به هيچ صراطي مستقيم نيستند.

    • خاک بر سرت نعیم که اینقدر بی شعوری کدوم مردم مردمی که با جیره مواجب مثل تو وامثال تو میان توخیابون وبا اتوبوس از این شهر به اون شهر دنبال این مترسک اسرائیل(احمدی میمون ) راه می افتن مردم گفته میشن الاغ ؟میدونی خواهر ومادر امثال تورو آخوندا میفرستن کشورای عربی کس بدن و جاسوسی کنن بیشعور ؟
      انتر میدونی ایرانی خارج از ایران به چه ذلتی افتاده و با چه حقارتی بهش نگاه می کنن؟

    • توبه گرگ مرگه علي آقا

  7. مگه کوری نعیم ؟
    نمیبینی مردم بدون داشتن رسانه در روز قدس چطوری حضور پیدا کردن؟
    این یعنی اتحاد.

  8. بله من هم در وبلاگم اعلام آمادگي كردم
    اميدوارم سبز ترين روز تاريخ رو ببينيم
    از پليسهاي ضد شورش هم درخواست ميكنم كه با مردم كاري نداشته باشند و خودشون هم با لباس سبز از مردم حمايت كنند

  9. 13 آبان منتظرتون هستیم.ما کاری نداریم که مفت خورای مملکت چی میگن.ما دنبال ایرانی آزاد هستیم.
    ما بیشماریم…

    • راس ميگي؟ مي آيي يا جونواي مردم را خام مي كني به جلوي كتك خوردن مي اندازي و فرار مي كني؟
      به هرحال فرقي نميكند سبز ما سبز عليست نه موسوي

    • علی بزنه تو کمر شما ابن ملجم های روزگار!
      با اون رهبر دزد و کثیفتون علی گدا
      بچش بیش از یک میلیارد دلار پول تو حساب های خارجی داره !!! می دونستی احمق؟؟؟؟
      علی بزنه تو کمر همتون

  10. 13 آبان روز اتحاد ملی

  11. زنده باد مخالف من

  12. حالا می گم 13 آبانتون مثه روز قدس نشه یادتون که هست چقدر روز قدس قدس می کردید که میاییم و بیایید نمی دونم ال می کنیم و بل می کنیم بعد که شد روز قدس هیچی نشد چند هزارتا ارازل و الواط اونم فقط یک گوشه ای از تهران جاهای دیگه که اصلا با میکروسکوپ باید دنبال تون می گشتیم اشکالی نداره خوش باشید

    • فكر كنم داري در مورد طرفداراي انتري نژاد صحبت ميكني ديگه آره؟؟؟احسنت كه كاملاً درست گفتي

    • نه داره در مورد امثال توي وطن فروش حرف مي زنه! مگه كري؟

  13. hame ba ham baray azadiye iran

  14. اون یارو سادات که داره ازقران من نویسه و می گه بهتره بدونه که خوارج هم ازقران استنباط می کردن باید قیام کنن می گفتن لاحم الا لله ,قران تفسیرداره تاویل داره نمی شه که هر کی رو که چار تا بچه اطلاعاتی به زور اسلحه به عنوان مرجع معرفی کردن بیاد تفسیر قران کنه محض اطلاعت می گم راجع به ولایت باید بدونی قران می گه المومنون والمومنات بعضهم اولیا بعض یعنی برخی از مومنین به برخی دیگه ولایت دارن نه اینکه یه نفر به اسم سید علی خامنه ای به همه مسلمین دنیا ولایت داره بعد هم باید بدونی که ما تو اسلام چیزی به اسم ولایت مطلقه فقیه نداریم ولایت فقیه هم به معنی واقعی واون چیزی که روز اول اومد یعنی نظارت فقیه مجتهد جامع الشرایط (که سیدعلی خامنه ای مجتهد نیست چه برسه به جامع الشرایط) بر قوانین تا قانون مخالف اسلا م تصویب واجرا نشه نه اینکه یه نفر بشه قانونگذار ومجری وقاضی
    تازه باید این فرد مقبولیت عامه مردم رو هم داشته باشه تا حرفش نافذ بشه
    چیزی که الان ما تو جامعه مو ن داریم تحت عنوان ولایت فقیه معدل خلیفه گری عباسی واموی هست منتها 1000 سال بعد از اونا تاریخ داره دوبار ه تکرار می شه

  15. دوست عزیز این چه فرم حرف زدنه اینجوری اگه شما حق هم داشته باشید کسی گوش نمیده.و اما آقای نعیم و سادات مگه کشور مال شما هست که فقط میخواین حرف شما گفته بشه.شما اگه مسلمان واقعی هستید بدونید کسی که خدا در قرآن قاتل و نزول خور رو نگفت دشمن خدا بلکه به صراحت گفته دروغگو دشمن خداست.شما از این مملکت و سرانش دروغ نشنیدید.امام خمینی 30 سال پیش قیام کرد فکر میکنید اگه مردم میدونستند که کار به اینجا میکشه انقلاب میکردند.بیخود نگید مردم خواهان حکومت هستند مگه فقط بسیجیها مردم محسوب میشن.شاید خیلی سن نداشته باشین ولی یکی از سخنان امام خمینی رو براتون مثال میزنم امام خمینی در یکی از سخنرانیهاشون فرمودند اگر شما راستگو هستید اگر صداقت دارید اگر به خودتون مطمعن هستید چرا صدا و سیما فقط از شما میگوید چرا جلوی روزنامه ها رو گرفتید چرا جلوی فعالیت احذاب را گرفتید اگر شما راست میگویید همه را آزاد کنید.حالا چرا این حکومت این کار رو نمیکنه؟.امام سهم ایران از دریای کاسپین رو گرفت اما آقای محمود احمدی نژاد اون رو راحت پس داد.این همون آرمانهای ماست.نشنیدید که امام صادق فرمود از آن در که فقر وارد شود ایمان میرود.یارانه ها حذف شد.مردم فقیرتر میشن یا پولدارتر..انصاف بدید و بدونید پیامبر اسلام فرمود در روز قیامت خدا به خاطر اذیت آزار جانوران هم از شما بازخواست میکند.تویی که روز قیامت رو قبول داری به مردم توهین میکنی و به جانشون افتادی.اینه اسلام و آرمانهای انقلاب.

  16. سلامون علیکم و رحمته الله و برکاتو و یه مشت حرف مفت عربیه دیگه.
    من از اون دوستان عرب و حامی من در این سایت اومدن ممنون.اگه گوسفندهای مثل شما رو نداشتم چی باید میکردم.خب گوسفندان من مردم میخوان 13 آبان بیان علیه گرانی و حذف یارانه ها و یه سری مطالب بی ارزش شعار بدن گوسفندان من بریزید همه رو بزنید من به خدا گفتم تو بهشت بهتون 400 تا حوری میدن با کلی شراب حال کنید.خوبه انقدر خر موندین نمیدونین که این بهشت ت کشورهای اروپایی هست وگرنه من چی باید میکردم.گوسفندان من من میخوام اصل نانوشته حکومت اجرا بشه و اونم نوکر عربها و روسیه عزیزم بشیم اشکالی داره الاغهای من.پس بیفتید مردم بزنید.

  17. آقا مهرداد
    من نه بسیجیم نه طرفدار احمدی و موسوی
    میخوام بگم که این حرکتها جز ضرر چیزی ندارد . سران این نهضت (سبز) خود هزار و یک مشکل دارند مگه خود کروبی اعتراف نکرد که دزد و حرام خوار است مگه خود این حروم زاده نبود که توی بنیاد شهید زندان درست کرده بود مگه همین بیشرف در بهترین جای تهران خونه چند هزار متری ندارد .مگه همین موسوی دوران خودش موها را قیچی نمیکرد مگه با کمیته اش آستین کوتاهها را نمیگرفت.مگه همین بی شرف نبود که موقع حرف زدن با اون احمدی به ت ت ه افتاده بود فقط چیزهایی که ازقبل بهش گفته بودند را اونم از روی کاغذ باغلط می خوند.
    اینها واقعن رهبرهای مناسبی هستند آیا این حرکت هدفی هم دارد جز ضرر زدن به اموال عمومی ؟
    آیا تا بحال از این موسوی و کروبی پرسیدی آزادی را چگونه تعریف می کنند ؟
    آیا این قشری که طرفدار موسوی هستند با افکار او هم جهت هستند ؟
    فکر نمی کنید موسوی خود از بزرگترین دروغ گو ها هست ؟
    و خیلی چیزهای دیگه…………..

  18. من با اقای تاجر موافقم .بهتر بجای اینکه دنباله رو یک سری احمق باشیم از خودمون بپرسیم چرا باید از ادمهای ترسو ان طرف اب خط بگیریم

  19. مرگ بر تو میر حسین موسوی رنگ مقدس سبز را نمی توانی خراب کنی

    • مرگ بر دیکتاتور:سید محمد خوب گوش کن…اگرکمی قران بخوانی کلمه ی مرگ رو برای یهودی های مسلمان نما(خامنه ای)به کار می بردی.

  20. نعیم جان تاحالافکر کردی چرا سران فتنه رو دستگیر نمیکنن .اینو به حساب رافت و غفلت نذار به حساب این بذار که مثل سگ از ما میترسند و از دور مثل تو واق واق میکنن.

  21. سید محمد عزیز این رنگ رو تازه احیا کردیم

بیان دیدگاه